صراط

تنها راه نجات از مرگ... "شهادت" است!

صراط

تنها راه نجات از مرگ... "شهادت" است!

ما هنوز شهادتی بی درد می طلبیم
غافل از آنکه شهادت را جز به "اهل درد" نمی دهند...

طبقه بندی موضوعی

سردار قاسم سلیمانی + ضمیمه

سه شنبه, ۲۶ شهریور ۱۳۹۲، ۰۹:۲۱ ق.ظ

رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامی درگذشت والده سردار سرلشگر قاسم سلیمانی را تسلیت گفتند.

متن پیام رهبر انقلاب به این شرح است:

بسمه تعالی
سردار سرلشگر قاسم سلیمانی درگذشت مادر گرامیتان را به شما و دیگر بازماندگان آن مرحومه تسلیت می گویم. زحمات و خدمات ارزشمند جنابعالی به اسلام و مسلمین، بی شک ذخیره ی ارزشمندی است در دیوان عدل الهی، برای مادری که چنین فرزندی را در دامان خود تربیت کرده است. رحمت و مغفرت الهی را برای آن مرحومه از خداوند متعال مسالت میکنم.

سید علی خامنه ای
19/
شهریور/1392

در پی پیام تسلیت رهبر معظم انقلاب اسلامی به مناسبت درگذشت مادر سردار سرلشکر قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه، طی نامه‌ای از اظهار همدردی و الطاف ایشان قدردانی کرد.
متن نامه سردار سرلشکر پاسدار قاسم سلیمانی به مقام معظم رهبری و فرمانده کل قوا به این شرح است:
«بسم الله الرحمن الرحیم
 
محضر رهبر عزیز و گرانقدرم حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای (مدظله العالی)
 
با عرض سلام و ادب
حقیر پیوسته شرمنده کوتاهی در توفیقاتی هستم که خداوند سبحان از برکت انقلاب و اعتماد حضرتعالی مرا از آن بهره‌مند نموده است.
اگرچه بیش از بیست سال است که همواره از لطف و محبت بزرگوارانه رهبرم برخوردارم اما پیوسته در حسرت جبران حقیقی آن در شرمندگی به سر می‌برم.
امید به آن دارم که خداوند منان با توفیق جان باختن در این راه با عظمت، فرصت جبران شرمساری‌ام را عطا فرماید.
بر همگان واضح است عنایات بزرگوارانه حضرت عالی که هیچگاه خود را لایق و شایسته آن ندانسته‌ام، از باب تذکر و تأکید بر ارزش‌ها و برجستگی مجاهدت در راه خداست. پیام محبت‌آمیز آن رهبر فرزانه، مرهمی بر مصیبت غیر قابل جبران از دست دادن مادری است که چه بسا هر حادثه مادی و معنوی را بتوان با توفیقاتی علاج نمود، اما از دست دادن پدر و مادر تنها خسارت جبران‌ناپذیر این عالم است.
خداوند را شاکرم که ما را از توفیق مادری بهره‌مند نمود که با مراقبت شصت ساله در برگزاری روضه امام حسین(ع) و مجالس اهل بیت(علیهم‌السلام) به‌رغم فقر دوران گذشته و محافظت هفتاد ساله بر لقمه حلال و رد زکات در داشتن و نداشتن و عشق به امام(ره) که همه آنها را در عشق به آن رهبر بزرگوار خلاصه نموده بود؛ منشأ افتخار ابدی ما گردید.
از خداوند متعال برای آن رهبر بی‌بدیل و سکان‌دار حقیقی عالم اسلام آرزوی طول عمر، توفیق، سربلندی و سلامتی روزافزون می‌نمایم.
کوچکترین سربازتان
قاسم سلیمانی

1- روزنامه انگلیسی گاردین در مورد قاسم سلیمانی می‌نویسد: «حتی کسانی که سلیمانی را دوست ندارند، او را فردی با هوش می‌دانند. بسیاری از مقامات امریکا که این چند ساله را صرف متوقف کردن سلیمانی کرده‌اند، می‌گویند مایل هستند او را ببینند و معتقدند که مبهوت کارهای او شده‌اند«.
****************
2- قاسم سلیمانی یکی از امضا کنندگان نامه تهدید آمیز فرماندهان سپاه در جریان وقایع ۱۸تیر ۱۳۷۸به محمد خاتمی رئیس جمهوری وقت ایران بود.
****************
3- قاسم سلیمانی پس از دوران دفاع مقدس تا زمانی که به سمت فرماندهی سپاه قدس منصوب شد، با باندهای قاچاق مواد مخدر در نزدیکی مرزهای ایران و افغانستان جنگید و سال ۱۳۷۹، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، فرماندهی کل قوا، او را به تهران فراخواندند و مسوولیت سپاه قدس را به او سپردند مسوولیتی که قاسم سلیمانی را به کابوسی در ذهن آمریکایی‌ها بدل کرد. آن‌ها از او و سپاه تحت امرش می‌ترسیدند و همین ترس سرآغاز توطئه‌های آن‌ها علیه سلیمانی شد.

****************
4- پس از طرح ادعاهایی واهی مبنی بر دست داشتن نیروهای ایرانی در اتفاقات داخلی سوریه، اتحادیه اروپا و آمریکا در اقدامی نام سه نفر از فرماندهان سپاه را در فهرست تحریم خود قرار داد که سلیمانی هم در آن فهرست قرار داشت.
همچنین وزارت خزانه‌داری آمریکا پس از اتهام‌زنی دولت این کشور به ایران مبنی بر دخالت در توطئه انفجار سفارت عربستان در واشنگتن دوباره سلیمانی را تحریم کرد...
اما ماجرا به این تحریم‌ها ختم نشد و او را متهم پرونده ترور رفیق حریری معرفی کردند و سرانجام در کنگره آمریکا، واضح و آشکار پیشنهاد ترور او را دادند.

****************
5- این روزنامه با تمرکز بر سردار قاسم سلیمانی فرمانده سپاه قدس می‌نویسد»:ژنرال پترائوس مدیرکنونی سازمان سیا علاقه دارد داستان را از زمانی بازگو کند که یک ژنرال ۴ستاره در عراق بود. اوایل سال ۲۰۰۸زمانی که مجادله بین گروه شبه نظامی شیعه از یک طرف و ارتش آمریکا و عراق از طرف دیگر شعله ور بود، به پترائوس یک تلفن داده شد که در آن یک اس‌ام اس از سردار ایرانی بود، آن سردار ایرانی از آن به بعد تبدیل به الهه انتقام شد
 این مسیج از فرمانده سپاه قدس، قاسم سلیمانی آمده بود، و توسط یکی از رهبران عراقی منتقل شده بود، در آن پیغام نوشته شده بودژنرال پترائوس! شما باید مرا بشناسی، من قاسم سلیمانی هستم، کسی که سیاست‌های ایران را در عراق، لبنان، غزه و افغانستان تدوین می‌کند و صد البته سفیر ایران در بغداد نیز عضو سپاه قدس است و کسی که جایگزین او می‌شود نیز عضو سپاه قدس است.
 گاردین می‌نویسد:«پترائوس بشدت نیاز داشت که به او گوشزد شود، بسیاری از نظامیان آمریکا که با عراقی‌های شیعه کار می‌کنند، توسط قاسم سلیمانی و افراد وابسته به سپاه قدس به تحلیل برده می‌شوند؛ آنچنان که تلاش‌های دیپلماسی آمریکا در سایر نقاط خاورمیانه به تحلیل برده می‌شود، خصوصا در لبنان! پترائوس سال گذشته به ارگان تحقیقاتی مربوط به جنگ گفت که مشکلی که سلیمانی برای او درست کرده بوده است، چه بوده است

***************
6- جک کین رییس سابق نیروی زمینی ارتش آمریکا با اعلام چنین پیشنهادی در جلسه استماع کنگره در این­باره به نمایندگان آمریکایی گفت: «چرا مسوولان ایرانی را نمی‌کشیم؟ چرا ما آن‌ها را ترور نکنیم؟ نمی‌گویم اقدام نظامی کنیم ولی عملیات ترور را پیشنهاد می‌کنم
 در نشست مهم دیگری که در نقطه مرزی ایران و عراق در مریوان انجام شد و به گفته منبعی که نخواست نامش فاش شود، در این دیدار، جلال طالبانی، درخواستی به ژنرال قاسم داده است، مبنی بر این‌که نبرد‌ها و ناآرامی‌ها متوقف شود. به گفته این مقامات، سلیمانی نیز روز پس از آن، پیامی می‌فرستد و بلافاصله نبرد‌ها متوقف می‌شود
***************
7- زلمای خلیل‌زاد، سفیر سابق امریکا در افغانستان درباره سردار سلیمانی می‌گوید: «همان‌قدر که مقامات امریکایی سلیمانی را به جنگ افروزی متهم می‌کنند، او در ایجاد صلح نیز برای رسیدن به اهدافش فعال بوده است. او در پایان دادن به درگیری‌های نیروهای مقتدی صدر و نیروهای عراقی در بصره، نقشی حیاتی داشت، تهدیدی که می‌رفت ناآرامی‌های آن گسترش یافته و پیامدهای وخیمی به ویژه برای منابع نفتی عراق در پی داشته باشد.«

***************
8- یکی از مقامات بلندپایه رسمی آمریکا می‌گوید: «او مانند قیصر سوزو هراس انگیز است، او همه جا هست و هیـچ جـا نیست
 مارک گرچت به صراحت به نام سردار قاسم سلیمانی فرمانده سپاه قدس ایران اشاره و تصریح کرده بود: وی را باید بکشیم. او در این خصوص گفته بود: «قاسم سلیمانی بسیار سفر می‌کند… تکان بخورید… تلاش کنید او را بکشید

و در آخر
  «ژنرال سلیمانی» برای غربی‌ها شبحی مرموز است که سایه وار در کمین دشمنان می‌نشیند و ناگهان چون صاعقه فرود می‌آید. این جنگاور تحت تعقیب آمریکا و اسراییل، برای فرزندان این آب و خاک‌‌ همان «حاج قاسم» بسیجی آفتاب سوخته کرمانی است که چشم به آزادی قدس شریف دارد...

*************************************************************

ضمیمه

***********************************************************************

رابرت گیتـس ( وزیـر دفاع پیشین آمریـکا ) :

درگیــر شدن با ایــران به معنای آن است که فردا آمریــکا ناچار باشد

درون خاک خود با فرزنــدان انقلاب ایــران بجنــگد

***

سیـد حسن نصرالله :

اگـر زیارتــگاه زینبیــه که آرامگاه نوه پیامبــر است، آسیب ببینــد

آتــش انتقامی مهارنشدنــی شعله‌ور خواهد شــد

آیت الله معظم امـام خامنــه ای حفظه الله :

ما ملتــی نیستیم که بنشینیم ،تماشا کنیــم

قدرتهای پوشالی مادی که از درون کــرم خورده و موریانــه خورده انــد

ملت استــوار و پولادیــن ایــران رو تهدید کنــد.

ما در مقابل تهدید ، تهدیــد میکنیم

هر کسی فکر تجاوز به جمهوری اسلامی ایران در مخیله اش خطور کنـد

باید خود را آماده دریافت سیــلی های محکم و مشتهای پولادیـن کنـد.


نظرات  (۱۲)

  • سید مرتضی موسوی نژاد
  • سلام.......چتد ماه پیش اتفاقی در یک مکان مذهبی دیدمش....با هم صحبت کردیم..........خیلی بهم حال داد
    پاسخ:

    ان شا الله خدا ایشون رو واسه ی انقلاب و نظام و کشور حفظ کنه...
    تکبیر...
    احسنت
    و
    شکر
    پاسخ:

    الله اکبر!
    قربانت
    درود بر امام خامنه ای ودرود بر فرزند فاطمه جانم به فدایت سید علی
    پاسخ:
    انشاالله
    درود بر سردار شجاع ایران.... سردار با غیرت
    پاسخ:
    خدا حفظش کنه انشاالله

    سردار به جنگ تا ما راحت زندگی کنیم.کاش قدر شما و شهدا را می دانستیم

    سردار چاکریم.
     بنده یکبار با مقام معظم رهبری در هفته بسیج سال 1390 دیدار داشتم اما از خداوند متعال خواستارم که قبل از مرگم یکبار با حاج قاسم دیدار کنم و با او حرف بزنم و او نیز با لهجه ی شیرین کرمانی برایم حرف بزند . ان شائ الله . حزب الله پیروز است اسراییل نابود است . زنده باد عشق تمام ازادگان ایران همیشه قهرمان و سربلند .
    کرمانی های عزیز یادم رفت که بگویم اهل ایلام سرفراز و غیورم .
  • غلامرضا ننصیرزاده
  • خدانگهدارت سردار مارزمندگان جنگ هشت ساله هستیم وهروقت رهبرمان فرمان دهد درهرکجای دنیابا استکبار می جنگیم وپشتیبان شماییم.
    سردار افتخار شیعه
    الله سنه یار اولسون دشمنلرون خار اولسون

    تولکیلر یول تاپابیلمز بورا اصلان یریدی    کیم دیر بابک اولوب ولهی بابک دیریدی

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی